måndag 31 mars 2008

trött, sliten och sjuk.

Fett knas i djungeln...

Har inte haft ork att skriva något här på ett par dagar. I onsdags var det lite öl med Kg på dovas tillsammans med axel och micke gånger 2. I torsdags häng på södershjärta. Trevligt ställe jag borde gå till oftare. Sen i fredags var vi här ett gäng innan vi drog till dovas och sen vidare till O'c. Åkte hem vid 0030 typ. Orkade inte mer. På lördagen var det fest planerad men jag ångrade mig i sista stund och körde bläsk kväll med Jens på pleasant och dovas. Kvällen/natten avslutades med ett besök på Ace innan jag ramlade hem alldeles för full för mitt eget bästa vaknade upp och kände mig död med feber osv. Fick ta ett par ipren innan jag tog mig ut till Solna för fotbollspremiären. Bra stämmning och ölen förträngde sjukdomen. Halv tråkig match men skönt att det är igång igen. Alla dom vanliga ansikterna var där.Hamnade på rabarber efter att solna krogarna stängt. Sen blev det taxi hem ganska tidigt. Gick och la mig och vaknade upp idag med hundra gånger värre feber och och förkylning. Nu är det sova som gäller...Fy det blir en lugn månad nu.

Inga kommentarer: