torsdag 20 mars 2008

Imorgon bär det av till smallcountry aka småland



Well det kan bli kul att träffa Kalle kula, Tedda sjöhäst och dom andra gamla tokarna. Behöver vila upp mig i några dagar. Blir guldning imorgon,Fest och Bläsk i bläskomaten på lördag, Barndop på söndag och måndag hem igen. Ska kolla biljetter till Gbg nu. Ska ta mig ner nästa helg om allt går som det ska. Måste komma hem till söndagen. fotbollspremiär. Temperaturen börjar stiga nu, får flera samtal om dagen som handlar om vårt kära AIK och allsvenskan. Snart drar det igång, YES! Igår vann vi träningsmatchen mot "jyrgårn aka apa if" med 2-0. Anchen och Mendez målskyttar. Det jag sett av Anchen bådar gott inför den här säsongen även Bojan har imponerat samt fylle Dulee. Nu ska jag äta middag och sen ska jag försöka styra upp så jag får ut mina cash. Lyckades ha av mitt nya Visa kort. Tog exakt 3 veckor. Fattar inte hur jag lyckas. Har snittat på 5-6kort per år sen 98..

Förövrigt går alla mina tankar till my sweetheart nere i Göteborg, sorry att jag inte kunde ta mig ner och gratta dig idag..

Dagens låt so far: Och kolla den fina videon!

Inga kommentarer: