torsdag 10 april 2008

Sara is back in town!

Shit helt slut i huvudet, trött på det mesta. Ska försöka sammanfatta senaste tiden lite kort.
I Torsdags förra veckan var det häng med JP. Blev öl och guld. Väldigt lugn kväll men supersweet. På Fredagen åkte jag Fritz,Jonas och Kg till Öland. Var sjukt trevlig bilresa samt fredags kväll. Vi åkte ner för att hälsa på Petter. LÖrdagen blev ännu bättre med guldning och häng i Kalmar och innan det Borgholm.Efter guldningen fixade vi lite saker innan vi drog tillbaka till Öland. PÅ skolan var det fest på kvällen. Mysigt som fan. Mycket folk och bra stämmning. Söndagen var också fin. Måndageb var sjukt tråkig tisdagen lika så. I alla fall tills Jp kom in till stan. Vi gick och tog några öl och såg på när mitt kära Liverpool skickade ut Arsenal ur champions league. Bra match som innehöll allt. Idag fick jag äntligen träffa Sara efter 5 månader. Det kan ha varit det bästa på länge, har saknat min bästa vän så sjukt mycket. Vi var på Spitfire och drack ett par öl och hon berättade om sin sydamerika resa. Bestämde oss för en vin kväll på Fredag. Blir sweet. Sara är den bästa och den enda som kan få mig på bättre humör när jag känner mig såhär som jag gjort senaste tiden. Med andra ord kom hon hem precis i rätt tid.

Inga kommentarer: