onsdag 2 april 2008

jag tror det är dags att följa Thomas Öbergs text och rea ut min själ..



Bob Hund väcker många gamla festival minnen till liv och dom är nog det band jag sett flest gånger. 13 kunde jag räkna till nu när jag försökte komma på alla. Försökte även räkna antal festivaler och det var nog ännu svårare men det blir typ Hultsfred 5-6gånger, Emmaboda 10gånger,Roskilde 3-4 gånger, Arvika 1, Lollipop/fanclub/fanclub innomhus i liljeholmen 4 gånger, Bollnäspunken 1 gång, dalarocken 1 gång, Acclerator 3 gånger, Trästock 1 gång. Sen har det blivit massa små festivaler här och där men dessa är alldeles för många och för blurriga för att jag ska komma ihåg. Så 30+ är det i alla fall. Sjukt egentligen. Vågar inte tänka på hur mycket cash man har spenderat,alkohol man druckit,hur många man legat och hånglat med men vad fan det tillhör ju. Vad annars gjorde man där? Visst jag såg sjukt mycket band men hur ofta var det inte man fastnade vid något tält istället och glömde bort spelningen? Way to many times to remember..

Inga kommentarer: