söndag 13 april 2008

En trevlig helg.





I fredags var det middag hemma hos Marie. SAra och jag möttes upp på slussen innan vi tog bussen ut till Järla. Jätte trevlig kväll med godmat och vin. Kul att träffa the ladys igen. Somnade på Maries soffa. Vaknade av att Sara ville åka hem runt 01. På lördagen blev det häng me Jp. Vi åkte ut till Blackeberg. Efter det åkte vi in till Dovas och mötte Jeppe,Balder,Petra och Simona som hade varit på kryssning. Blev ett par öl innan jag gick hem och vilade. Senare mötte jag upp Anti och Maria. Hängde på Dovas och sen Sugarbar. När sugarbar stängde drog vi till en technofest i något industriområde nära Solvalla. Var riktigt kul faktiskt och vi blev kvar till 07. Fick Berlin vibbar av hela tillställningen. Kul! Idag var jag och fikade med Emma som var på besök från rikets andra stad Göteborg. Hann även med att träffa Kusinen med familj som även dom är på besök i hufudstaden. Imorgon jobb sen blir det derby! Skulle egentligen till läkaren och kolla min hand imorgon men jag hoppar det och gör det på tisdag istället.

Inga kommentarer: