söndag 27 januari 2008

Midnight in a perfect world.....Sthlms natt.

En perfekt helg lider mot sitt slut. I torsdags var jag ute och åt på bröderna olsson efter det blev det august sen vampire lounge och avslutningsvis kvarnen. bra kväll. eftersläckare i rågsved aka drogsved. Fredagen började med jobb. Tung som fan och bakis som en liten koala. Kvällen startades på musslan. Efter det så gick jag och jonas hem till mig för att senare ta oss till riddakällaren för premiären av soup. Sjukt mycket metrpolis minnen kom tillbaka och det kändes nästan som den gamla goda tiden. Galen dans och mycket bläskande. Efter det åkte jag och mötte upp Balder vid medis. Åkte till vasagatan för nattmat sen vidare hem till Petra där vi däckade runt 05. Lördagen inleddes med frukost och sen en tur på stan. Snabb fika vid odenplan innan det blev hemgång. PÅ kvällen middag hemma hos dansken och Bettina. Sweet as hell. Sen BAngers and mash med dansken. Riktigt bra kväll. Ramlade in runt 4 här hemma. Idag är jag sliten och sängen verkar vara bästa alternativet att fördriva dagen med.

Dagens låt är Dj Shadow-Midnight In A Perfect World.

Inga kommentarer: