söndag 13 januari 2008

Guld och grädde=Skägg.

Oj har ju glömt bort att skriva sista tiden. Det har varit ganska mycket så det kan vara därför. Börjar med tisdag den 8e då var jag ut med Jonas M, Pierre, och Floppa. Hamnade på kvarnen efter söderkällaren. Mycket bra kväll. Träffade Albin också. Sjukt kul!
9/1 blev lika bra den Öl med Jens och Kg på Söderkällaren även denna kväll och såklart även kvarnen haha. Kg hakade på hem till mig och vi hade lite efterfest.
10/1 blev sjukt lugn då jag var helt slut. Tog en fika på centralbadet med Sanna. Det räkte för den kvällen.
11/1 inleddes på det mest oväntade ställe ever. Vart låter jag vara osagt men där mötte jag upp Kg och Anti. Efter ett par öl så drog vi hem till Anti och drack litervis med whiskey samt spelade spel. Trevlig ny bekantskap den där Anti. Vi har snackat om att styra upp ett korpenlag. vore kul som fan.
Lördagen blev ännu bättre. Vaknade upp hos Anti sen åkte vi med bil till bromma. Där blev det guldhäng ett tag. Efter det pizza och bakishäng i birkastan. Bil ut till Rågsved och lite djande hemma hos Janne.
Efter att vi börjat komma igång igen blev det fest hos Leo i Björkhagen sen hos hans bror i porten brevid. Kvällen avslutades på söder. Först det mycket underliga stället BGs på hornsgatan sen vidare till Helenes Krog. Sjukt mycket folk och trevligt som bara den. Kvällen dog vi 04. Tog mig hem och V kom förbi.
Söndagen spenderades i sängen och senare hemma hos mamma med grym middag.
Nu blir det sova tror jag. God natt.

Inga kommentarer: