tisdag 26 februari 2008

slietn som en älg i östersjön.

Fredag.

Fick hem all öl vi beställt. Björn och Johanna kom förbi. Efter ett tag ramlade KG in. Planen Soup på riddarkällaren. Så blev det inte. Efter några timmar hade det ramlat in massa folk här. Bla Shane,Fa,Tobbe;JP,Majkel,Janne,Anti och a whole bunch of galningar. Blev hemma fest. Var kul men jag var sjuk. Dagen efter var helt sinnesjuk.. Var så sjukt dålig och utöver det bakis. Kan ha varit den sämsta dagen på flera år. Jens kom förbi på kvällen och senare även Michael. Orkade dricka en öl men inget mer. Shane fick roa sig med Danny hela kvällen.
Söndagen var typ likadan som lördagen...En enda lång plåga... Måndagen så började allt kännas bättre. Orkade vara trevlig och följa med shane ut på några öl. Eller Shane och Jens drack medans jag smuttade på typ 3 öl under 6timmar. Var i alla fall trevligt. Mia dök upp mot slutet av kvällen. Shane har tydligen ångrat sig angående sin sverigeflytt och ska till Newcastle på fredag. Känns ganska bra då jag inte känner mig som den bästa värden just nu. Har haft för mycket folk boende här under sista åren och just nu vill jag bara bo själv och bry mig om mig själv och dom jag väljer att ägna tid åt. Så det känns skönt att jag slapp att gå och dra på det och att han fick jobb där istället.

Imorgon blir det jobb som vanligt. Ska checka biljetter till Gbg nu så jag kanske får träffa sweet i helgen som jag typ sagt att jag ska göra länge nu. Finns det bara bra biljetter så drar jag dit i helgen, no execuses this time... I fall nu inget går åt helvete med Shanes flyg eller så.

Nu blir det film och sen sova. Ciao compadres!

Inga kommentarer: