tisdag 19 februari 2008

Prenzlauberg!

Fan vad nice har precis bestämt datum för en Berlin resa. Åker 20e alternativt 21a mars och hem 24e eller 25e. Det kommer bli sweet som fan. Åker med Tjompa,Nadja och några av hennes vänner. Kommer bli guldning, klubbar och skönt Berlin häng. Slitigt idag på jobbet but i liked it. Snart kommer herr J.p på besök, planen är bläsk.

Funderar på en Uppsala helg nästa helg. Vore nice. Helgen som kommer nu blir sjukt lugn. Ska till farmor på söndag och har lite små ont om cash. PÅ lördagen blir ddet suomihäng med Anti,Kg och några fler i Saunan. Ska bada isvak och bada bastu haha. PÅ fredag kommer Shane. Han kommer bo på mitt golv på obestämnd tid börjar ångra mig lite men vad fan det kan bli kul. Känns bara som om jag inte orkar underhålla honom hela tiden. En alkoliserad dvärg från Dublin liksom haha.

Well nu måste jag få i mig min sjukt goda middag.

Dagens låt se videon ovan.

Kram till alla som förtjänar en kram.

Inga kommentarer: