måndag 26 november 2007


Lyssnar på Explosions In The Sky-A Song For Our Fathers..sjukt bra låt... Fortfarande trött och sliten sen igår. och nu är klockan 22.. Orkade ta mig så långt som ca 75 m ner till drottninggatan och 7-11 där jag köpte en tidning, juice och nytt the. Efter det på den otroligt långa vägen hem bestämde jag mig för att jag inte orkade laga mat idag så det fick bli en ta med sallad från sthlm kaffe med mjölk. Jag är så jävla lat...usch. Skulle träffat Sara idag men vi flyttade fram det till imorgon istället. Gonna miss u girl medans du flänger runt i sydamerika. Imorgon ska vi ut till Drottningholm och jobba igen. Johan är inte hemma på golvet idag (för er som inte vet har jag en vän som bor på mitt golv på obestämnd tid)så jag kan spela musik och frossa i bloggar på internet all by my self. Skönt faktiskt.

Blir sweet att ta en öl med Sara imorgon. Tror Marie följer med också. Nu började det otroligt fina partiet av låten Magik Hours av det ovanämnda bandet. Jag ryser...sinnesjukt bra.

Köpenhamn nästa helg blir galet kul.

2 kommentarer:

Isabell sa...

perfekt att ha nära till 7eleven.

Sthlms natt sa...

ja visst är det:D