tisdag 20 november 2007

En natt i stockholm.


Välkommen till mitt nya blogg projekt. Eftersom jag tröttnat på mina gamla bloggar kommer här en ny.

Nystarten.

Igår träffade jag Lonne på Pleasant, vårt stamhak där vi brukar spela skivor. Lonne tillbaka i stan för en snabb visit. Grabben har ju flyttat till the dirty south. Malmö för att vara mer exakt. Saknar dig här i Sthlms natten mannen!

Well det var riktigt kul att träffa honom, blev ett par öl innan jag fick kasta in handuken på grund av alldeles för osunt leverne i helgen. Fredagen var i och för sig väldigt lugn och lördagen med. Däremot höll festen på för länge för mitt nya trötta och vuxna jag. Nowdays klarar jag knappt av att skippa en natts sömn som jag gjorde förrut. Detta skedde dock i lördags efter att Johhn bjudit över mig på efterfest efeter båtfesten på Strandvägen.

Tillbaka till Lonne nu. Han har kanske fixat jobb nere i malmö till mig vilket känns sweet som socker. Behöver miljöombyte nu efter alldeles för många år på samma spot.
Ikväll ska jag på Ryan Adams på china teatern. Kan bli sweet.
DAgens Låt.Ryan Adams-Wonderwall
Dagens bild blir då givetvis herr Lonne aka Anders junior!

Inga kommentarer: